محصولات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلزياب و آدرس felezyabtak6.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

The Raven

The Raven
The Ravenمحبوب
فرستندهnavabتصاویر بیشتر ازnavab   آخرین به روز رسانی۱۳۹۱/۱۰/۲۹ ۱۰:۳۸    
Hits387  پیام ها0    0.00 (0 رای)0.00 (0 رای)
راون  (Raven) آخرین تکنولوژی در ردیابی تعیین موقعیت کننده های دارای دامنه وسیع می باشد.



راون تنهایک دریافت کننده و ریسیور الکترونیکی است که فرکانس های تشدید شده ای را که توزیع شده اند و دستگاه تعیین موقعیت آنرا گرفته اند را شناسایی میکند. انتقال ندادن یک فرکانس میتواند مزایایی برای ماداشته باشد. مهمترین آنها این است که ما اشیای ناخواسته و بی ارزشی را که دارای فرکانس های مشابه اما نادرست می باشند را کنار میگذاریم. همچنین هیچ سیگنال سرگردان یا بازتابی که وقتی هیچ فرکانس صوتی منتقل نشده است رخ میدهد وجود نخواهدداشت.  دستگاه راون به شما توانایی انتخاب تنظیمات دقیق  را میدهد، که طلا ، نقره، الماس، و پولهای کاغذی را شناسایی میکند .
دامنه در راون حدود50 تا 100 یارد درمورداشیای کوچک، (سکه ، جواهر وغیره) و یک مایل برای اشیای بزرگتر بسته به نوع زمین می باشد.ویژگی و مشخصه اصلی راون سادگی آن می باشد. کنترلهابرای این وسیله عبارتند از انتخاب کننده فرکانس، حساسیت برای شناسایی و تشخیص اندازه نسبی اشیا، تست باتری برای اینکه بگوید چه زمانی  باتری 9 ولت نیاز به تعویض دارد ( که 15 تا20 ساعت به طول می انجامد) و کلیدروشن و خاموش. این وسیله در حقیقت یک تعیین کننده موقعیت است که باید روشن شده و شروع به کار نماید. اما نگذارید سادگی آن شما را فریب دهد.  



ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا افراد مبتدی وحرفه ای بتوانند بطور موفقیت آمیز این وسیله را بکاربرند. اگر شمایک معدن یاب، جستجوگر نهانگاههای بزرگ و کوچک می باشیدیااینکه تنها به دنبال جواهرات، سکه ها یا اشیای کوچک می باشید، راون یک وسیله و دستگاه مناسب و پیشنهادشده برای جستجو می باشد.



راون به طور کامل در زمین آزمایش شده است. این دستگاه در جعبه ای که دارای لایه محافظ میباشد و همراه با دستوراعمل و آموزش کار ا آن ارائه می گردد.  این دستگاه ساخت کشور آمریکا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فلزیاب تک
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');