محصولات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلزياب و آدرس felezyabtak6.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 44563
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Treasure TrailBlazer

Treasure TrailBlazer
Treasure TrailBlazerمحبوب
فرستندهnavabتصاویر بیشتر ازnavab   آخرین به روز رسانی۱۳۹۱/۱۱/۱۴ ۶:۲۳    
Hits652  پیام ها0    0.00 (0 رای)0.00 (0 رای)
يكي از مدرنترين و پيشرفته ترين و در عين حال ساده ترين دستگاه ها در اين زمينه كه اين دستگاه را به يكي از پرطرفدارترين دستگاه هاي طلايابي تبديل كرده است .



اين دستگاه خيلي به سرعت آماده استفاده ميشود و با دقت بسيار بالا هدف را رديابي ميكند.

عمق نفوذ دستگاه تا 70متر و تا كيلومتر ها قادر به رديابي هدف يابي ميباشد .البته بستگي به مواد معدني خاك و شرايط جوي و حجم هدف هم دارد.



اول شما نوع هدف را كه ميخواهيد جستجو كنيد با تنظيم فركانس دستگاه مشخص ميكنيد و بعد مسافتي را كه ميخواهيد جستجو كنيد براي دستگاه مشخص ميكنيد و بعد اندازه هدف را براي دستگاه مشخص ميكنيد كه به دنبال هدفي با چه اندزه اي هستيد  مواد معدني زمين ذرات و آلودگي خاك اطراف بسياري از هدفها , از جمله مواردي است كه اكثر جويندگان را به خطا مي اندازد , با فيلترهاي گوناگوني كه در اين دستگاه نصب شده است اين مشكلات حل شده است و دستگاه شما را به طرف هدف درست مي برد



با اين دستگاه در زمين هاي بسيار سخت و يا پر از مواد معدني به راحتي مي توانيد كار كنيد .همچنين با اين دستگاه تشخيص اتاقك يا تونل بسيار آسان شده است .



همچنين به خاطر ضدآب بودن براي جسنجو در كف رودخانه ها يا حوضچه ها يار روزهاي باراني يا كنار ساحل بسيار مناسب است .با وجود پيچيدگي و كارايي بالاي دستگاه استفداده از آن بسيار ساده است .





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فلزیاب تک
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');